dissabte, 17 de novembre del 2012

Anem d'excursió...

El passat dilluns dia 12 de novembre vam iniciar la SAE (Setmana d'Activitats Extraordinàries). 

Vam estrenar la setmana fent una caminada de 12 km per la muntanya. El recorregut era des del Baixador de Vallvidrera fins a Sant Cugat. El temps estimat per fer la caminada era unes 3 hores, però al final va ser de 6 hores, ja que ens anàvem parant per descansar o per fer fotografies. 

Ens vam reunir tots a les 12:30h a l'estació de ferrocarrils, el Baixador de Vallvidrera. Allà vam haver de fer grups d'unes 10 persones i cada grup portava un mapa que havíem de seguir les indicacions i el recorregut marcat per tal de no perdre'ns. (Nosaltres ho vam aconseguir i no ens vam perdre en cap moment!!).

Tot seguit, vam començar la caminada. M'ho vaig passar molt bé, vaig disfrutar, vaig riure moltíssim, i va ser una oportunitat per conèixer millor a totes les meves companyes. També he de dir que caminar tantes hores em vaig cansar molt! 

Mentre caminàvem havíem de contestar a una sèrie de preguntes que eren molt senzilles. 
Per exemple: Quins tipus d'arbres predominen a la zona? Podeu veure algun indici d'algun animal? Quina muntanya és la que es veu en el cantó nord? I d'aquestes unes quantes. 

A mig camí, quan ja portàvem 2 hores caminant vam parar per dinar i ens vam trobar amb els altres grups i vam dinar tots junts. A continuació us deixo una fotografia:




Al llarg de la caminada vaig anar fent diverses fotografies, que les podeu anar veient al llarg de tota aquesta entrada.

Els principals objectius d'aquesta sortida eren divertir-se, riure, passar-s'ho bé amb els companys, disfrutar de la natura i del paisatge i fer exercici físic. 



 El punt de trobada de tots els grups i el final de la caminada era el Pi del Xandri, aquí en podeu veure una fotografia del meu grup!
Pi del Xandri


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada